sobota, 2 grudnia 2017

MEDIOWE, KARTKI BŁYSKAWICZNE:) Laserowe Love

Witajcie,
każdy dzień przybliża nas do tych najpiękniejszych, w całym roku Świąt. Dla wszystkich scraperek to gorący czas przygotowania świątecznych kartek, drobnych upominków, dekoracji.
Dzisiaj chcę Wam zaproponować  sposób na zrobienie błyskawicznych mediowych kartek.
W roli głównej oczywiście niezawodne tekturki i papiery  LASEROWE LOVE.


 Potrzebne nam będą;
 tekturki, papiery scrapowe, bazy kartkowe, klej, brokat, dodatki

Na początek do wybranych tekturek dopasowałam podobne elementy, które wycięłam                         z wykrojników. I tak do tekturki gwiazdki dopasowałam jeszcze dwie wycięte z papieru.
Dodatkowe elementy stworzą na naszej kartce kolejne warstwy.

  Teraz przyszła kolej na papier. Na bazach craftowych należy przykleić papier scrapowy oraz kawałki arkusza, które przedarłam w taki sposób żeby było widać niezbyt poszarpane, białe krawędzie.
  Pomiędzy bazę a kawałek papieru przykleiłam kawałek gazy, a na kawałku papieru nakleiłam koronkę i owinęłam całość sznurkiem.
 Teraz należy skleić wszystkie elementy razem, pamiętając o tym, żeby powstało na naszej kartce kilka warstw. Tak wyglądają sklejone i przygotowane do mediowania kartki.

 


 Teraz przyszedł moment na użycie mediów, odrobiną mgiełki podkreślamy kolor papieru, tapujemy białą farbą, obficie sypiemy brokatem, a tekturki podkreślamy białym splashem.
Na koniec kilka kropelek perełek w płynie.
Taki jest efekt. Jak widzicie wykonanie takich prostych mediowych kartek nie powinno sprawić Wam trudności. 




A w naszym sklepiku znajdziecie wszystko czego użyłam do zrobienia tych kartek:)

   

    

    

Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, 
że spróbujecie zmierzyć się z taką formą kartek świątecznych.


5 komentarzy:

  1. Niby proste ( na pewno nie dla mnie! :) ) a jakże piękne!!!
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze i nieskomplikowane :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne w swej prostocie kartki i super kursik - dziękuję i pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)