piątek, 4 sierpnia 2017

ŚLUBNA KARTKA W PUDEŁKU:) Scrap Pasja

Witajcie
Dzisiaj, w samym środku sezonu ślubnego,
zapraszam na moją ślubną inspirację.
Jest nią zestaw - kartka w pudełku,
w którym główną rolę gra MŁODA PARA
z masy plastycznej.






Zapraszam do sklepu 
znajdziecie tam wszystko, czego użyłam:)


No koniec kilka słów o foremkach.
Wykonane są z bardzo starannie
 z plastycznego silikonu, przypominającego gumę.
Poddają się wyginaniu 
podczas wyciągania wilgotnego odcisku.
Ja mam kilka z tej serii i bardzo je sobie chwalę.
Para Młoda jest dość duża- każdy kształt ma ok 9 cm wysokości,
więc doskonale nadaje się jako element dekoracyjny
 dużych kartek, albumów, pudełek .



Pozdrawiam serdecznie
Iza

4 komentarze:

  1. wow jakie wielkie foremki :)
    śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że u Ciebie też ślubnie. :)))
    Pastelowo i kropeczki, tak jak lubię.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik ślubny:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)